2 Şubat 2015 Pazartesi

SICAK ÇİKOLATALI YOLCULUKLAR

Arkadaşlar sizlere çok tatlı bir kitap tanıtacağım bu kitabın adı ağzım sulanarak söylüyorum sıcak çikolatalı yolculuklar mmmm... aslında kitabın konusunu anlatmadan önce size yaşadığımı söyleyeyim bugün evde sıkıntıdan patlıyordum babam işten gelince bizi alışveriş merkezine götürmeye karar verdi oradan bu nefis kitabı aldım ve ondan sonra kafeye sıcak çikolata içmeye gittik önümdede şehir manzarası rahat bir koltukta yeni aldığım kitabımı okurken sıcak çikolatamı içiyorum ne kadar keyifli bir andı bu anı bir daha unutmuycam bence sizde deneyin gerçekten çok güzel oluyor neyse biz gelelim zurnanın zırt dediği yere yani kitabı anlatmaya diyorum orada keyif yaparken baya bi yarısına geldim ana karakterimiz Su adında bir kız üstte yazdıklarım gibi o da sıcak çikolatayı seviyor neyse şimdi size kitabın arkasında yazanları yazayım ve bunları yapmanızı istiyorum ama tamam... başlıyorum....

Gözlerinizi kapatın ve teknolojik bir taksinin içinde olduğunuzu hayal edin koltuğa oturduğunuz anda burnunuza çikolata kokuları geliyor ıpılık bir müzik yüzünüzü okşuyor,internetiniz hazır ve elinizde leziz mi leziz sımsıcak bir çikolata. ne dersiniz  bu taksi ile dolaşmak istemez miydiniz o zaman siz artık kitabımızın kahramanı  güleç ve başına buyruk Su oldunuz unutmayın, sokaklarda dans eden bir trapezciye aşıksınız ve sütannenizi bulmak istiyorsunuz o zaman sıcak çikolatalı yolculuğunuz başlamak üzere...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder